Boas rapaces,

me presento son Fran Di?guez, e ve?o de traducir o Drupal 5 e Compiz
Fusion, al?n de pequenos m?dulos, e levo uns meseci?os orfo de proxectos
de traducci?n polo que non estar?a mal traducir o pacote de Firefox.
Como ata o de agora estouven eu s? traducindo o meu proceso era tirar
dos pot con kbabel, pero supo?o que ? estar m?is xente empregaredes
alg?n sistema tipo web ou alg?n subversion.
Pregar?a me explicarades como podo votar unha mau na
traducci?n/testeo/tocar os ***bos con este proxecto.

Sa?dos

--
Paco Dieguez
Usuario Linux #409880