Ola a todo o mundo:

lamento a escasa presencia e actividade na lista de traduci?n, pero o
ritmo de traballo non me permite estar ao 100% en todos os proxectos de
traduci?n...

Como ben indicas o paquete de idioma do Firefox3 beta ao galego non
funciona coa ?ltima beta 4, nin coa 3  tampouco (creo que xa mandara
unha mensaxe a lista indicando este problema).

Agora que no Entrans est? case todo traducido o Firefox 3, qu?danos a
laboura de revisar todas estas traduci?ns e validalas.. unha vez as te?a
validadas, xa se poder?n descargar os POs completos.

Cos POs completos (pasados a ficheiros .dtd e .properties, o formato de
Mozilla) poderemos compilar versi?ns do Firefox en galego (non oficiais)
para ir probando as traduci?ns; m?is adiante tentaremos ter a versi?n
oficial; pero sinceramente, agora mesmo estou coa validaci?n e
integraci?n da traduci?n do OpenOffice.org 3.0 do Entrans para enviar,
xa que a data l?mite ? o 4 do mes que ven..

En canto acabe con isto p??ome co Firefox, prom?too ;) e esperemos ter
unha versi?n para probar nunha semana ou as?..

Sa?dos e graci?as por seguir ah?.

P.D.: Te?o pendente respostar a un mail de Leandro sobre o futuro da
traduci?n..

damufo escribiu: