Boas:
Grazas por toda a labor que estades a realizar.
Os atallos que enviei est?n arranxados pero agora vezo outros (non sei
se antes estaban), tampouco revisei todo polo que penso que ser?a bo que
se mirase isto polo miudo.

en ficheiro imprimir e importar te?en o atallo no i
en ver c?digo de pantalla e pantalla completa no c
en axuda o i est? asignado a dous elementos

Finalmente, separador non me parece unha traduci?n acertada.
Sa?dos

Frco. Javier Rial escribiu: