Ola Fran:
Eu xa o probei e non me traballou ben, vino moi verde.
As opci?ns avanzadas non as pod?a ver, e o novo dese?o en ling?etas non
me convence e as cabeceiras das mensaxes ocupan demasiado e non fun quen
de po?elas nunha s?a li?a como actualmente te?o. As extensi?ns pois
tiven que adaptalas para poder instalalas non probei con todas, ao final
voltei ? versi?n anterior.
O que si me gustou foi que agora a opci?n colar sen formato ten atallo.
Espero que a seguinte versi?n me traballe mellor porque a calidade da
traci?n penso ? moito mellor que a versi?n que actualmente uso.
Fixeime por exemprlo en que "reenviar" ven como "encami?ar".
Sa?dos

Frco. Javier Rial escribiu: