Lista de cambios onde arranxo os erros todos (ou case, algunha accesskey non a
dei atopado) do thunderbird e máis algúns do seamonkey.

http://hg.mozilla.org/releases/l10n-mozilla-1.9.1/gl/rev/e0174ee855b1

O Lunes 29 Junio 2009 12:05:33 Frco. Javier Rial escribiu:

--
Frco. Javier Rial Rodríguez

Técnico
Centro de Referencia e Servizos de Software Libre  www.mancomun.org
Avda. de Vigo, s/n Campus 15705    Santiago de Compostela (Galiza/ES)
Tel/ Fax: (0034) 981 569 810/ 981 594 616        <fjrial at mancomun.org>