Ola:

Desde a integración oficial do Galego nas traducións de Mozilla, a propia
fundación Mozilla ocúpase de compilar os paquetes de idioma de cada un dos
aplicativos para cada unha das versións.

Así para a última versión de firefox (3.5.*), os paquetes de idioma están
aquí
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/3.5.3/linux-
i686/xpi/gl.xpi
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/3.5.3/mac/xpi/gl.xpi
ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla.org/firefox/releases/3.5.3/win32/xpi/gl.xpi

En principio, non debería haber diferencias entre plataformas e calquera deles
debería valer para calquera S.O., mais poño todas as ligazóns por si se dá
caso de que non é así.

Outro tema, son os paquetes de idioma que eu no seu día fixen, mentres a
fundación Mozilla "non nos aceptaba oficialmente".. non vou explicar todo o
lío
este outra vez :p

A verdade é que estaba mirando as estatísticas dos mesmos (dos paquetes de
idioma en Addons de Mozilla), e vexo que seguen sendo moi usados
https://addons.mozilla.org/en-US/statistics/addon/7740
https://addons.mozilla.org/en-US/statistics/addon/5876

En total uns 43500 usuarios ao día... Teño que ver de actualizalos mais agora
estamos un pouco atarefados cos procesos de tradución das novas versións de
Thunderbird 3, Firefox 3.6, OpenOffice.org e Gnome 2.28 (que hoxe mesmo saíu)

De todas maneiras tratarei de actualizados canto antes, xa que vexo que o
paquete de idioma de Firefox 3.0 empeza a perder xente, porque supoño que a
xente estará a pasarse ao firefox 3.5..

Un saúdo.

O Mércores 23 Setembro 2009 14:58:22 escribiches:

--
Frco. Javier Rial Rodríguez

Técnico
Avda. de Vigo, s/n Campus 15705   Santiago de Compostela (Galicia/ES)
Tel/ Fax: (0034) 981 569 810/ 981 594 616
<fjrial en mancomun.org>

Responderlle a