Benvinda, Noemí.

Grazas por te unires a nós e pola túa presentación.

Así que se resolva o tema da coordinación, espero que comecemos a ter outra
vez peticións de colaboración para ficheiros concretos, e supoño que haberá
algo sinxelo co que poidas comezar.

Entre tanto, tamén te podes rexistrar no sitio www.g11n.net e nos seus
foros, aínda que está un pouco parado agora mesmo. Veremos o que pasa con
iso.

Un saúdo, Manuel