Ola a tod en s.

Son keko, o novo coordinador do equipo galego de tradución dos
produtos de Mozilla.

Suso Baleato, o anterior coordinador xa me presentou na rolda como
poidestes ver. Estou a espera de contestarlles porque me estaba a ler
toda a documentación para saber por onde comezar e xa aproveitar para
pedir o que necesite deles.

Non sei exactamente cal é o proceso que seguía o anterior coordinador
e o seu equipo para realizar as traducións. Eu levo pedido que mo
expliquen pero por agora non tivemos tempo para quedar, así que vou
investigando e hai máis dunha posibilidade. Soamente lle estou
prestando atención a dúas:

1. Descargar todo o repositorio dos produtos de Mozilla. Converter os
ficheiros de tradución a .po e traducir. Facer as probas técnicas
mediante un script que teñen e cando teña permiso reimitir todo ao seu
repositorio (pero antes teño que pedir conta).

2. Traducir mediante web, teñen unha especie de Pootle chamado Narro.
Pensei que xa non o empregaban xa que fai un ano que non sacan nova
versión do mesmo e o blog do proxecto tampouco volveu a ter novas
entradas contando os seus progresos. Esta fin de semana un grupo de
Aragón solicitou traducir desde ahí e xa lle activaron a conta.

Como coordinador gustaríame máis a primeira opción xa que así podo
levar un control máis exacto de todo e podemos traballar en local.
Tería que dividir os ficheiros a traducir entre aqueles que queiran
participar e cando os rematedes nun tempo prefixado por todos,
realizar un revisión para comprobar que se siguen os mesmos criterios,
polo menos en canto se refire ao estilo que apliquemos. Pasar
corrector ortográfico e detección de falsos amigos.

A outra opción sería pedir que nos activen a tradución mediante web e
acabaríanse moitos problemas que podemos ter relacionados coa parte
técnica. Vou copiar este correo a Suso por se el sabe algo con
respecto a tradución mediante Narro que desaconselle o seu uso, pero
visto o visto non debería ser así.

Tamén vos podo decir que Suso xa cambiou os datos aquí:

https://wiki.mozilla.org/L10n:Teams:gl

Eu xa me rexistrei na wiki de Mozilla e tamén no Bugzilla. Aparte dos
dous grupos de mozilla.dev que me indicaron cando Suso me presentou.
Soamente me falta realizar a miña presentación e pedirlles axuda no
mínimo para comezar a traballar xa. Espero as vosas respostas xa, urxe
mover isto.

Un saúdo.

Responderlle a