Boas.

Tedes razón. O tema está en que agora están coas páxinas do lanzamento
da versión beta e teñen parado o resto. Pero si, teño que actualizar
iso. Algún problema coa codifcación que me fai o OmegaT. As veces co
seguinte símbolo "<" ponmo así "&lt;" co que peta a páxina. Teño que
facer probas, pero bueno, cousas peores. Tamén lle falta o "n" a
palabra versión "versió".

Dades máis erros para solucionalos todos.

Saúdos.