2010/11/18 Enrique Estévez Fernández <keko.gl en gmail.com>:
> Ola a tod en s.
>
> Hoxe coa axuda de Fran, atendimos un bug que cumpría, xa que o meu non
> é a programación.
>
> Con respecto aos motores de búsqueda:
>
> Eliminamos  Amazon e engadimos Toupa e o Dicionario da academia,

Espero que o dicionario non sexa este
http://www.edu.xunta.es/diccionarios/index_rag.html que nin siquera
está actualizado á reforma de 2003 :p

> aparte de ordealos. Debería quedar algo similar a captura, pero cos
> outros motores en galego ou castelán onde proceda.
>
> Agora estamos preguntando como facer o dos live bookmarks. A idea é
> meter periódicos representativos de galicia, en galego e que
> representen todas as partes de forma apolítica. A primeira
> [...]

Eu sigo mantendo a miña opinión de que os medios incluidos deben ser
100% en galego. Que criterio se seguiu para escoller estes? Por que
non están Diario de Pontevedra, El Correo Gallego, Galicia Hoxe,
Atlántico Diario, El Ideal Gallego ou mesmo a CRTVG? Por curiosidade,
que medios teñen na versión en castellano? Penso que na portuguesa só
teñen á BBC en inglés.

Tamén creo que se debería ter en conta a suxestión de incluir Cultura Galega.

> Cremos que sobran dous ou tres, pero hai que representar a todo o
> mundo. A orde sería aleatoria.
>
> Un saúdo.

Un saúdo e ánimo con todo o que tedes entre mans ;)

ifrit