Dag Mariska,
mvdz wrote:
Ik heb in versie 1.1.4 verschillende menu's aangemaakt. Iedere afdeling
in onze organisatie heeft een eigen menu. Deze menu's staan op de
server. Is het mogelijk om ook in 2.0 beta gebruik te maken van dezelfde
menu's. Ik kan namelijk het laden en opslaan niet meer terugvinden ?
Als ik een nieuw menu aanmaak in 2.0 heb ik wel gezien dat alles terecht
komt in C:\Documents and Settings\mvdz\Application
Data\OpenOffice.org2\user\config\soffice.cfg\modules\swriter\menubar. Eenmalig
aanmaken van een menu is nog wel te doen, maar niet voor een heleboel
gebruikers.
Weet iemand hoe dit in 2.0 beta werkt ???
Ik maakt zelf gebruik van versie 1.9.122
Er komen meer mogelijkheden komen om de menu's te automatiseren. Zie
http://marketing.openoffice.org/2.0/featureguide.html#developers
Daar zal het mee te maken hebben.
Kopiƫer het xml-bestand eens naar de config van een andere installatie.
Als ik me goed herinner, wordt het dan automatisch geladen.
vr. groet - Cor
--
Cor Nouws
http://www.nouenoff.nl
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]