Cor, bedankt voor je snelle reactie.
Ik houd nog een vraag over: hoe kopieer ik de macrobibliotheek naar een
document?
Ivo
cono schreef:
Dag Ivo,
Ivo ten Hagen wrote:
Ik heb een macro gemaakt, die goed werkte. Sindsdien heb ik een
nieuwe computer aangeschaft, maar ik weet niet hoe ik de macro
daarheen over moet halen. Hij heet vitus.xba (neem ik aan). Waar moet
ik hem plaatsen en welk pad moet ik onder opties instellen?
Je kunt een macrobibliotheek naar een document kopiƫren en zo naar de
nieuwe computer overzetten.
Via Extra|Macro's|Macro|Beheren kom je een in dialoogvenster waar je
de tab bibliotheken moet kiezen.
Dan selecteer je het document, en kiest voor toevoegen, en bladert dan
naar de bibliotheek waar je macro in staat. (Dat moet je kunnen
achterhalen met Extra|Opties|algemeen paden of in de SB-IDE.)
Succes en groeten
Cor
Ivo
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]