Naar mijn idee kunnen we beter de orders verzamelen en de shirts lokaal in NL
laten maken?!
Groet,
Alex de Haan
H.A. Bons schreef:
Joop Letteboer schreef:
Johan Vromans schreef:
Cor Nouws <[EMAIL PROTECTED]> writes:
er zijn nieuwe OOo-T-shirts te bestellen...
Je krijgt al gauw te maken met stevige verzendkosten. Misschien een
idee om bestellingen in te zamelen en dan een grote collectieve
bestelling te doen?
Wellicht ook een idee om daarvoor een pagina op de website van OOo te
maken waar je je bestelling kunt doen en waar het aantal bestellingen
wordt bijgehouden?
Het lijkt mij een een goed idee, maar wie organiseert dit?
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
begin:vcard
fn:Alex de Haan
n:de Haan;Alex
adr;dom:;;Schilderend 8A;Den Burg;;1791 BG
email;internet:[EMAIL PROTECTED]
tel;work:0222-321872
tel;fax:0847-152594
tel;home:0222-321872
tel;cell:06-19216925
x-mozilla-html:FALSE
url:http://www.softwareconsulent.nl
version:2.1
end:vcard
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]