Ha Johny,
johny bettens wrote:
Ik weet niet juist wat je kopieert uit ov9292.nl <http://ov9292.nl> naar
writer, maar ik heb een beetje van alles geprobeerd zonder problemen te
ondervinden.
Ik werk met Windows XP en OOo.2.0.2
Er gaat vrij veel goed, dat klopt, maar één manier van werken levert
stevast een probleem op. Bij mij. De stappen staan precies uitgelegd.
Dus als je dat nog eens zou willen proberen ...
Dank & vr. groet,
Cor
--
Cor Nouws
www.bsooo.nl - www.nouenoff.nl
Free your files
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]