Ha Henk,

H.C. van der Burg wrote:

Ik heb het traject Arnhem-Zaandam voor je afgelegd. Na een foutmelding voor zowel vertrek- als aankomststations te hebben aangepast (er zijn aan beide kanten meer stations) vanaf datum tot en met bijzonderheden gekopiëerd met Ctrl+C naar Writer. Met Ctrl+X het geheel verplaatst en weer in het document geplakt met behulp van Shift-Ctrl-V nadat daar gekozen was voor .rtf. Geen probleem ondervonden. Zo tot 5x bovenstaande procedure herhaald, waardoor ik nu een document heb met 5 keer bovengenoemd traject.

Je hebt het dus eerst gekopieerd uit de browser, daarna gewoon geplakt in writer, daarna geknipt, als RTF geplakt, en daarna hetzelfde nog eens (vijf keer) gedaan met een *nieuwe kopie* uit de browser??


vr. groet,
Cor



--
Cor Nouws
www.bsooo.nl - www.nouenoff.nl
Free your files

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan