1) Ik zou de valutatekens en de bedragen ieder in een aparte smalle kolom 
plaatsen dan komen ze mooi recht onder elkaar te staan. De bedragen kan je zo 
formateren dat je altijd twee cijfers achter de komma krijgt. kijk bij 
celopmaak.

2) Als je meerdere bedragen met lege plaatsen daartussen wil optellen dan kan 
je het geselecteerde gebied tussen de haakjes van de formule aanpassen. Dit 
kan op de hand, gewoon de waarde van de cel veranderen, of door binnen de 
haakjes te gaan staan en een nieuw gebied te selecteren.
 
succes bert


Op woensdag 26 april 2006 13:24, schreef Anton:
> Hoe kan ik met Calc (openoffice 2.02) het valuta teken mooi links onder
> elkaar uitgelijnd hebben. Terwijl ik het bedrag standaard uitlijn.
>
> En hoe kan ik meedere bedragen optellen in 1 kolom terwijl daartussen lege
> cellen staan.
>
> gr
> Anton
>
> ---------------------------------------------------------------------
> To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
> For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan