Op woensdag 26 april 2006 21:28, schreef Cor Nouws:
Oke ik heb het snel even getest , opgeslagen als ODS nu werkt het prima.
Meer hoef ik niet te weten, ik heb geen excel. ha ha

> Ha Anton,
>
> Anton wrote:
> > Ik heb in Calc (Openoffice 2.02) een plaatje via schikken als achtergrond
> > ingesteld en via extraopties layout het raster uitgezet .
> > Daarna alles netjes opgeslagen.
> >
> > Als ik hem nu opnieuw open dan verschijnt he tplaatj als voorgrond en
> > moet ik dus elke keer het plaatje weer opnieuw als achtergrond
> > schikken???
>
> Werkt goed in ODS en niet goed in xls ....
>
> > Is dit een Openoffice foutje?
>
> Nee dus, een van firma Gates ;-)
>
>
> groetjes,
> Cor
>
> > gr
> > Anton
> >
> > ---------------------------------------------------------------------
> > To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
> > For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan