Op woensdag 26 april 2006 21:28, schreef Cor Nouws: Oke ik heb het snel even getest , opgeslagen als ODS nu werkt het prima. Meer hoef ik niet te weten, ik heb geen excel. ha ha
> Ha Anton, > > Anton wrote: > > Ik heb in Calc (Openoffice 2.02) een plaatje via schikken als achtergrond > > ingesteld en via extraopties layout het raster uitgezet . > > Daarna alles netjes opgeslagen. > > > > Als ik hem nu opnieuw open dan verschijnt he tplaatj als voorgrond en > > moet ik dus elke keer het plaatje weer opnieuw als achtergrond > > schikken??? > > Werkt goed in ODS en niet goed in xls .... > > > Is dit een Openoffice foutje? > > Nee dus, een van firma Gates ;-) > > > groetjes, > Cor > > > gr > > Anton > > > > --------------------------------------------------------------------- > > To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] > > For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED] --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
