Anton schreef:
Hoe kan ik in Calc (openoffice 2.02) een knop maken als OK of Print.


Beeld > Werkbalken > Besturingselementen
Klik op de knop (grijs rechthoekje) en sleep dan in je
werkbalk tot je de gewenste grootte hebt.

Klik met rechts op de knop en kies uit het contextmenu Besturingselement. Daar kun je div instellingen maken.

Uiteindelijk moet je een macro, die doet wat jij wilt dat de knop doet, aan de knop toewijzen.

--

DiGro

------------------------------------------
Scanned for virusses with Norton Antivirus

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan