Hallo allen,
Ik heb na installatie van versie 2 van OpenOffice.org werkbalken met andere iconen geïnstalleerd. Na oververhitting van mijn PC heb ik een nieuwe PC gekregen met een "schone" installatie van OpenOffice.org. Nu wil ik opnieuw die andere werkbalken installeren, maar ik kan met geen mogelijkheid meer bedenken hoe of waar ik ze vandaan heb gehaald. Weet iemand van jullie misschien waar ik andere werkbalkiconen kan vinden/downloaden? Bij voorbaat dank. Gerrit --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
