Hallo allen,

Ik heb na installatie van versie 2 van OpenOffice.org werkbalken met andere 
iconen
geïnstalleerd.

Na oververhitting van mijn PC heb ik een nieuwe PC gekregen met een "schone" 
installatie
van OpenOffice.org. Nu wil ik opnieuw die andere werkbalken installeren, maar 
ik kan met
geen mogelijkheid meer bedenken hoe of waar ik ze vandaan heb gehaald.

Weet iemand van jullie misschien waar ik andere werkbalkiconen kan 
vinden/downloaden?

Bij voorbaat dank.


Gerrit

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan