"Anton" <[EMAIL PROTECTED]> writes:

> Ben je toevallig zelf drukker dat je er zoveel vanaf weet, of heb je net
> als ik zitten googlen?

Grafische vormgeving e.d. is al sinds mijn kinderjaren een hobby van
me. Eerst met de hand (letterontwerpen en zo), later met de computer.
En ik heb aardig wat met drukkers te maken gehad, dus ik ken dat
wereldje van twee kanten een beetje ;-).

-- Johan

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan