Hallo iedereen,Ik heb het vermoeden dat een aantal van jullie wel weten hoe ik vaste gegevens als naam, emailadres, evt logo, etc standaard in een bericht krijg. Waarom tig-keer invullen als het ook met 1 keer kan!
Ide Huitema --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
