De formule kan ook gewoon =D1/1,19 De kolom selecteren en kiezen voor verbergen in het contextmenu is kiezen om de kolom te verbergen. Dit is niet echt transparant maken en wellicht ook niet wat Annelies bedoelt. 2007/2/1, Annelies <[EMAIL PROTECTED]>:
Bedankt!! Zal ermee aan de slag gaan. Groet, Annelies -----Oorspronkelijk bericht----- Van: Peter Goeree [mailto:[EMAIL PROTECTED] Verzonden: donderdag 1 februari 2007 15:49 Aan: [email protected] Onderwerp: Re: [gebruikers] berekenen ex BTW Hallo Annelies, De formule is =SOM(D1/119*100). Een kolom transparant maken doe je als volgt: selecteer de kolom, klik met je rechtermuisknop en selecteer verbergen. Mvg, Peter Goeree Annelies schreef: > Hallo, > > Zou graag de formule willen hebben voor bereking van een bedrag zonder 19% BTW. > Bv. bedrag is €100,- en deze staat in D1. In E1 zou ik dan graag de formule willen hebben die de waarde geeft excl. BTW= €84,03. Is het ook mogelijkde waarden in een kolom niet zichtbaar te maken; dat er tranparant een berekening over gemaakt kan worden? > > Annelies > > > > --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED] --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
-- Vriendelijke groeten, Johny Ik ben een fervent OpenOffice.org gebruiker. OpenOffice.org is subliem, legitiem en kost geen centiem
