Op donderdag 1 februari 2007 22:57, schreef Cor Nouws: O bedankt dat wist ik niet maar het werkt bij mij thuis onder Linux net zo.
gr Anton > Anton wrote: > > Is het mogelijk om een openoffice bestand met hoofdstukken en > > subhoofdstukken om te zetten naar een pdf bestand waarbij je dus ook de > > inhoudsopgave krijgt > > en deze interacitef (dus door erop te klikken ) kunt gebruiken. > > Bij Bestand|Export als PDF kun je bij één van de tabjes als > openings-beeld instellen Pagina + bladwijzers. > Da's een mooie :-) --------------------------------------------------------------------- To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED] For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
