Op donderdag 1 februari 2007 22:57, schreef Cor Nouws:
O bedankt dat wist ik niet  maar het werkt  bij mij thuis onder Linux net zo.

gr
Anton
> Anton wrote:
> > Is het mogelijk om een openoffice bestand met hoofdstukken en
> > subhoofdstukken om te zetten naar een pdf bestand waarbij je dus ook de
> > inhoudsopgave krijgt
> > en deze interacitef (dus door erop te klikken ) kunt gebruiken.
>
> Bij Bestand|Export als PDF kun je bij één van de tabjes als
> openings-beeld instellen Pagina + bladwijzers.
> Da's een mooie :-)

---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]

Antwoord per e-mail aan