A.C. de Haan schreef:
Dick Groskamp schreef:
A.C. de Haan schreef:
Taalinstelling
Als ik in writer naar Extra ga en daarna de Optie aanklikt en daarin
ga naar TALEN,
dan staat daarin vermeld
Gebruikersinterface: Nederlands
Landinstelling: Nederland
Standaard : valuta Euro Nederlands m.I. is dit tocht juist.
Ga ik nu weer naar Extra in Writer daarna aanklikken Thesaurus dan
staat
daar Engels geselecteerd. Hier kan ik GEEN Nederlands aanvinken want
dat staat daar niet in vermeld.
Al mijn nederlandse teksten worden met fout aangemerkt
(rood golfje) onder alle nederlandse woorden.
Wie lost dit voor mij op.
Ik werk met XP Proff.
Waarschijnlijk is je tekst (onbedoeld) opgemaakt in het Engels,
althans daar lijkt het op.
Selecteer eens alle tekst (Ctrl+A) en dan Opmaak> Teken > tab Lettertype
en kijk bij Taal of daar Nederlands (NL) staat. Als dat niet zo is,
wijzigen naar Nederlands (NL)
en dan zouden de rode golfjes moeten zijn verdwenen. In ieder geval
onder de NL-woorden
Dick Groskamp
Bedankt voor de snelle reactie, Wat je voorstelde helpt wel, alleen
in het betreffende document, maar zodra je
moet opstarten , staat alles weer ingesteld zoals het was, dit is
niet een blijvende instelling.
Arie,C. de Haan
Dick Groskamp,
Volgens mij is het waarschijnlijk opgelost, dit heb ik nog gedaan:
Ik heb 2 vinkjes weggehaald in Linquistiek
1e *taalmodule* OpenOffice 1e vinkje
2e *gebruikerswoordenlijsten* Standard(alle)
Bedankt voor de tip
Arie,C. de Haan
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]