Hallo allemaal,
Natuurlijk tevreden gebruiker van OOo...
Ik zoek een manier om audio files te bewerken. Dus van het ene formaat
naar het andere formaat. Ik heb nu een aantal bestanden in MP3 formaat,
en die vind ik nogal groot. Dus ik wil ze omzetten naar APE. Daarvoor
heb ik als SOX gevonden, maar is er een manier dat dit handiger kan. Ik
heb een ander programma uit het OOo circuit gehaald, MediaCoder, maar
dat is een ramp.
Iemand die me hier kan helpen?
Groeten,
Wilfred
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [EMAIL PROTECTED]
For additional commands, e-mail: [EMAIL PROTECTED]