Beste J(onge m)an,
Jan de Jong wrote (27-7-2009 10:35)
Jongelui,
als bijlage het document dat het de ene keer wel goed wordt weergegeven
en een andere keer net als de schermafbeeldinge.
Zou het mogelijk zijn om in een geval als dit, een iets kleiner bestand
mee te zenden ;-) Of het ergens op een server beschikbaar te maken?
Niet iedereen zit (altijd & overal) aan de breedband. En de bijlage
maakt zowel het eigenlijke mailtje als de samenvatting (digest) van de
lijst omvangrijk ...
Dank voor je aandacht :-) & vr. groet,
Cor
--
Cor Nouws - nl.OpenOffice.org marketing contact
Ontwikkelaar? Join! http://council.openoffice.org/developers.html
Gevoel niet vrij te zijn? Zie www.nieuwsteversie.nl
---------------------------------------------------------------------
To unsubscribe, e-mail: [email protected]
For additional commands, e-mail: [email protected]