Merhaba;

Tuesday 13 February 2007 tarihinde, Erkan Tekman þunlarý yazmýþtý:
> Görsel iki öneri: Baðlantý kalitesi algýlamasý zor olan mevcut þekil yrine
> çok daha hýzlý anlaþýlabilecek bir çubuk grafik olsa. Ayrýca þifrelemeyi
> gösteren ikon daha az belirgin olsa da olabilir, çünkü varlýðý ve yokluðu
> zaten çok gerekli bilgiyi içeriyor. Mevcut görüntü ile þifre ikonu kalite
> grafiðine çok baskýn.

Bir evet, þifreleme ikonu daha az baskýn olsa daha iyi olacak sanki. Bir
hayýr, sýkýldým bar ikonlarýndan, pywireless ikonlarýný çok seviyorum :-)

> Bir öneri daha: Mode ve MAC ilk baþta görünmese ve bir bilgi (i) simgesine
> basýldýðýnda çýkan bir özette (iwlist scan ile elde edilebilecek bilgilerin
> tümü mesela) görünseler. Hedef kitlemiz için bu bilgi yalnýzca kafa
> karýþtýrýcý...

MAC lazým Gürer'in de dediði gibi, bu kadar temel bir ekranda da yeni
pencereler falan fazla karýþýk bence. Ama Mode konusunda haklýsýn, zaten
Ad-Hoc baðlantý desteklemediðimiz için sadece Masterlar anlamlý -
baðlanýlabilir, dolayýsýyla bu ekranda listelemenin bir anlamý yok. Ýlerde
Ad-Hoc desteklersek atýyorum bir ikon ile ayýrýrýz Bu "Master bir AP",
bu "Ad-Hoc bir Node"  diye..

> Bir de son talep: Hazýr bu kadar el deðmiþken WPA iþini de çözüp NM'yi
> 2007.1'e hazýr hale getirsek deiyorum...

Bu pasý Furkan alýr ve gol yapar diyorum ben, WPA ile de bu kadar uðraþmýþken
hazýr :-)

ekin.

Cevap