On Fri, 30 Mar 2007 20:23:32 +0300
"S.Çaðlar Onur" <caglar at pardus.org.tr> wrote:

> 30 Mar 2007 Cum tarihinde, Onur Küçük þunlarý yazmýþtý:

> Bunlar gerekiyor mu peki gerçekten? system.base'in dýþarýya
> baðýmlýlýðý olmamalý :(.

 Ben bunlarý base de zannediyordum ya pardon. lcms, mng için gerekiyor,
mng yi atarsak onu da atarýz. Nasýlsa mng kullanmýyoruz diyip atýyorum
o zaman hiç karýþmasýn.

 Bu arada bu paket initramfs e konacak kýsýmlarý için bazý statik
libler istiyor, sistemde statik derlemediðimiz için ben hepsini
kaynak pakede koyup yamalayýp bir alt dizininde elle derliyordum. libmng
ve lcms yi de oraya koyup ekleyebilirim mng desteðini ama hem çok iþ,
hem de bootsplash bizi bu dertlerden kurtaracak diye dokunmuyorum þu an.
Ama yok lazým illa derseniz söyleyin yapmaya çalýþayým.