30 Mar 2007 Cum tarihinde, Barýþ Metin þunlarý yazmýþtý:

> Bu doðru bir yol deðil ki, paketlerdeki toplevel baðýmlýlýklarý yazýyoruz
> yalnýzca. Yani bu paket gtk2 ve cario kullanýyor olabilir ama gimp-devel'e
> baðýmlý olduðu için her birini eklemesine gerek yok build dependency
> olarak.
>
> Þöyle bir yol izlenmeli sanýrým:
> - linklenen kütüphaneleri bul - A
> - paketin baðýmlýlýklarýný bul - B
> - baðýmlýlýk olarak listelenen paketlerin baðýmlýlýklarýný bul (recursive)
> - C - eksik baðýmlýlýklar: A - (B +C)
>
> Deðil mi?

Sadece eksikleri veriyor, yorumlamak geliþtiriciye ait ben mesela yukarýyý
sadece gimp eklemek altýnda bunlarda olduðu için hepsini alacak, benzeri
durum bir sürü libXhede içinde geçerli yazýlmasý gereken dep xorg-server
orada da.

--
S.Çaðlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/