2010/7/7 Gürer Özen <gu...@pardus.org.tr>

> Bizim know-how kazanma, tüketen değil üreten olma, kullandığımız
> yazılımların
> geleceğinde söz sahibi olma, güvenlik, ülkede yazılım üretimini arttırma,
> insan gücü yetiştirme gibi ideallerimiz yok, yalnızca çok kullanılan
> işletim
> sistemi olalım diyorsanız da ana sayfaya bunu yazın, biz de yollarımızı
> ayıralım.

çok kullanılan, pazar ciddi bir paya sahip işletim sistemi üretmenin,
"know-how kazanma, tüketen değil üreten olma, kullandığımız yazılımların
geleceğinde söz sahibi olma, güvenlik, ülkede yazılım üretimini arttırma,
insan gücü yetiştirme gibi ideallerimizle" hangi açılardan çelişiyor ki? bu
saydıklarınıza erişebilmek için Pardus'un ciddi oranda bir pazar payına
erişmesinin gerektiğini düşünürsek yolları ayırmak şöyle dursun, eskisinden
daha fazla destek vermeniz gerekiyor.