On Mon, 16 Aug 2010 10:41:37 +0300
Serdar Dalgıç <ser...@pardus.org.tr> wrote:

> Kurumsal2'nin çıkışı yolunda bölünmüş paketleri ne kadar erken depoya alsak
> iyi olur düşüncesindeyim. Kullanıcılar ne kadar uzun süre test edebilirse
> kararlılık açısından o kadar iyi olacaktır. Paketlerin bu kadar zamandır
> review'da beklemesinin mantıklı bir açıklaması var mıdır?
>
> Ne yapılacağı konusunda listeyi ve Ozan'ı pinglemek istedim. Unutulup giderse
> harcanan onca emeği yazık olacak.
>
> --
> - Serdar Dalgic
> TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux
> http://www.pardus.org.tr/eng

Değerli Geliştirici Dostlarım,
Ben 60 numaralı Pardus testçisi olarak, 32 MB İntel Ekran Kartına sahip Escort
E-Note test bilgisayarımda, uzun süredir Kurumsal 2 Alpha'yı test etmekteyim ve
yaşadığım sorunları da ayrıca "testçi" e-posta listesine gönderdim. Bu
gönderilerimin "Kurumsal" sürüm geliştiricileri tarafından okunduğuna eminim.

Kurumsal 2 sürümünü, şu anki "Alpha" sürümü sonrasında çıkacak olan ilk "yeni
iso" dosyasını indirip, DVD'ye yazıp yeniden kurulum aşamasından başlayarak
test etmek ve yaşayacak olduğum olası sorunları, hata.pardus.org.tr'ye
bildirmek isteği ve arzusundayım.

Çünkü ben de bir kamu kurumunda (İnönü Üniversitesi), ve bu kamu kurumunun bir
biriminin (Devlet Konservatuvarı) yöneticiliğini (Konservatuvar Müdürlüğünü)
yapmaktayım.
Ve birimin Stratejik Plan'daki hedefleri arasına, "birimdeki bilgisayarlara
özgür yazılımlar kurularak güvenlik ve maliyet açısından tasarruf yoluna
gidilecektir." benzeri bir madde ekledim. Bu açıdan "Pardus Kurumsal 2"nin
benim açımdan bu bağlamda daha da büyük önemi bulunmaktadır.

Sormak istediğim soru şudur efendim:
Şu anki .iso dosyası sonrasında yeni bir "iso" dosyası oluşturma yolunda bir
hazırlığın içerisinde olduğunuzu, "geliştirici listesini sessiz sedasız
izleyen" birisi olarak fark etmek zor değil. Fakat, yaklaşık olarak bu yeni iso
dosyasını hazırlama konusunda kafanızda bir takvim var mıdır?
Eğer var ise bu tarihin yaklaşık zamanı neresidir?

Saygı ve sevgilerimle.
--
Server Acim
<-- Özgürlüğünüzü Çöpe Atmayın! -- > | <-- Do NOT Trash you FREEDOM! -- >