Perşembe 18 Ağustos 2011 günü (saat 16:10:35) Gökçen Eraslan şunları yazmıştı: > Selamlar, > > CEBIT'te 2011.1 imajları dağıtmak istiyoruz fakat 2011.1'den sonra depoya > giren bazı kritik/güvenlik güncellemelerinden dolayı (libreoffice, YALI vs. > ) kararlı depodan yeni bir imaj hazırladım[1]. Test etmek isteyen olursa > süper olur. >
Bu imajları güncel paketlerle tekrar hazırladım, imajlar yine aynı adreste. CEBIT'te güncel paketlerle dağıtacağımız imajı 2011.2 olarak çıkaralım dedik. Dolayısıyla bu da onun betası gibi düşünülebilir. Şu anda mplayer/libass ile ilgili kritik bir hata var onu da düzeltince 2011.2 için engelleyici bir durum kalmayacak. > > [1] http://cekirdek.pardus.org.tr/~gokcen/cebit-2011/ -- Gökçen Eraslan
signature.asc
Description: This is a digitally signed message part.
_______________________________________________ Gelistirici mailing list [email protected] http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici
