Perşembe 18 Ağustos 2011 günü (saat 16:10:35) Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:
> Selamlar,
> 
> CEBIT'te 2011.1 imajları dağıtmak istiyoruz fakat 2011.1'den sonra depoya
> giren bazı kritik/güvenlik güncellemelerinden dolayı (libreoffice, YALI vs.
> ) kararlı depodan yeni bir imaj hazırladım[1]. Test etmek isteyen olursa
> süper olur.
> 

Bu imajları güncel paketlerle tekrar hazırladım, imajlar yine aynı adreste. 
CEBIT'te güncel paketlerle dağıtacağımız imajı 2011.2 olarak çıkaralım dedik. 
Dolayısıyla bu da onun betası gibi düşünülebilir. 

Şu anda mplayer/libass ile ilgili kritik bir hata var onu da düzeltince 2011.2 
için engelleyici bir durum kalmayacak.

> 
> [1] http://cekirdek.pardus.org.tr/~gokcen/cebit-2011/

-- 
Gökçen Eraslan

Attachment: signature.asc
Description: This is a digitally signed message part.

_______________________________________________
Gelistirici mailing list
[email protected]
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici

Cevap