10.10.2011 10:46, Mehmet Emre Atasever yazmış:
On Mon, 10 Oct 2011 10:16:34 +0300
Gökcen Eraslan<[email protected]> wrote:
Hatta cflags ve cxxflags'deki her flagi de 2 kere yazmamak için:
commonflags = -mtune=generic -march=x86-64 -O2 -pipe -fomit-frame-pointer
-fstack-protector -D_FORTIFY_SOURCE=2 -ggdb3 -funwind-tables
cflags = %(commonflags)s
cxxflags = %(commonflags)s
şeklinde yazsak nasıl olur? Flagleri değiştirirken, birine yazıp öbürüne
yazmama ihtimalini ortadan kaldırır.
Güzel olur bence, mantıklı.
Hatta directories kısmını da düzenleyebiliriz:
[directories]
cache_root_dir = /var/cache/pisi
archives_dir = %(cache_root_dir)s/archives
cached_packages_dir = %(cache_root_dir)s/packages
compiled_packages_dir = %(cache_root_dir)s/packages
debug_packages_dir = %(cache_root_dir)s/packages-debug
...
Böyle şeylere benden de +1.
_______________________________________________
Gelistirici mailing list
[email protected]
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici