10.10.2011 10:46, Mehmet Emre Atasever yazmış:
On Mon, 10 Oct 2011 10:16:34 +0300
Gökcen Eraslan<[email protected]>  wrote:

  Hatta cflags ve cxxflags'deki her flagi de 2 kere yazmamak için:

  commonflags = -mtune=generic -march=x86-64 -O2 -pipe -fomit-frame-pointer
  -fstack-protector -D_FORTIFY_SOURCE=2 -ggdb3 -funwind-tables

  cflags = %(commonflags)s
  cxxflags = %(commonflags)s

  şeklinde yazsak nasıl olur? Flagleri değiştirirken, birine yazıp öbürüne
  yazmama ihtimalini ortadan kaldırır.


Güzel olur bence, mantıklı.

Hatta directories kısmını da düzenleyebiliriz:

[directories]
cache_root_dir = /var/cache/pisi
archives_dir = %(cache_root_dir)s/archives
cached_packages_dir = %(cache_root_dir)s/packages
compiled_packages_dir = %(cache_root_dir)s/packages
debug_packages_dir = %(cache_root_dir)s/packages-debug
...

Böyle şeylere benden de +1.
_______________________________________________
Gelistirici mailing list
[email protected]
http://liste.pardus.org.tr/mailman/listinfo/gelistirici

Cevap