ertan yazdı 18-10-2011 18:09 tarihinde:
> Merhaba,
>
> Devel deposunu kullanıyorum ve sistemim güncel.
> Sanırım bir kaç kırık paket var. Bilginize..

Geri bildirim için teşekkürler. Bunlar eksik bağımlılıklar yüzünden
meydana geliyor. Buildfarm derlediği her paketi üzerine de kurduğu için
bazen bunları yakalamamız mümkün olmuyor. Bunları düzeltmek için paket
sahipleri paketlerindeki eksik bağımlılıkları gözden geçirirse problem
düzelecektir:

> Checking dynamic linking consistency...
>   broken /usr/lib/python2.7/site-packages/PyQt4/QtAssistant.so (requires
> libQtAssistantClient.so.4)

Bunun için python-qt paketine qt-assistant-compat runtime bağımlılığı
yazılmalı. (Ama bununla ilgili özel bir durum vardı galiba, tam
bilmiyorum buradaki durumu.)

>   broken /usr/bin/mixxx (requires libportmidi.so.0)

Bunun için mixx paketine portmidi runtime bağımlılığı yazılmalı,
portmidi-devel inşa bağımlılıklarına yazılmış ama runtime'da unutulmuş.

>   broken /opt/icecream/bin/icecc (requires librsync.so.1)
>  done.
>   (/root/.revdep-rebuild.3_rebuild)

icecream paketinin librsync'e özellikle linklenmemesi için bir yaması
var, ama bu yama son güncelleme ile bakıcısı tarafından uygulanmamış.
İlgili yama ile derlendiği takdirde problem ortadan kalkıyor.

--
Metin Akdere