Selamlar,

Bir süredir hangi git aracını kullanalım şeklinde bir kaç denememiz ve araştırmalarımız oldu, bunun için bir wiki sayfası hazırlayıp analiz tablosu oluşturmanın en uygunu olacağını düşündük.

Ben elimden geldiğince bir tablo oluşturmaya çalıştım, burada ekleme ve değişiklik yapmaya ve ayrıntılı açıklamaları da bu mail üzerinde anlatmaya başlayabiliriz.

Bu arada sayfanın alt kısmına da kde'nin git araçları analizini de alt kısma link olarak verdim. Githorious/Gitolite+Redmine+ReviewBoard +,-'lerini tartışmışlar.

[1] http://wiki.pardus.org.tr/tr/Git_Ara%C3%A7lar%C4%B1_i%C3%A7in_analiz_tablosu

Kolay gelsin,

--
Semen Cirit