On Mon, Oct 31, 2011 at 11:11:01AM +0200, Semen Cirit wrote:
>Selamlar,

Merhaba,

>Bir süredir hangi git aracını kullanalım şeklinde bir kaç denememiz
>ve araştırmalarımız oldu, bunun için bir wiki sayfası hazırlayıp
>analiz tablosu oluşturmanın en uygunu olacağını düşündük.

Bu güzel olmuş.

>Ben elimden geldiğince bir tablo oluşturmaya çalıştım, burada ekleme
>ve değişiklik yapmaya ve ayrıntılı açıklamaları da bu mail üzerinde
>anlatmaya başlayabiliriz.

Araçlar derken genel olarak Git yönetim araçlarından bahsediyoruz herhalde.
Gitolite mesela bir yönetim aracı ama bir web arayüzü değil. Bu liste'de web
arayüzleri mi olacak, yönetim araçları mı olacak, yoksa her ikisini kapsayan
çözümler mi olacak ?

Çünkü mesela indefero kendi yönetim araçını kullanıyor ve aynı zamanda web
arayüzü sunuyor. Gitlabhq.com örneğin gitosis desteği ile geliyor. Bunun dışında
"gitweb" ya da "cgit" gitolite ile güzelce çalışıyor.

Bu tabloyu "git web arayüzüleri" ve "git yönetim araçları ile entegreli çalışan
web arayüzleri" olarak algılamalayım herhalde. Doğru muyum ?

>Bu arada sayfanın alt kısmına da kde'nin git araçları analizini de
>alt kısma link olarak verdim. Githorious/Gitolite+Redmine+ReviewBoard
>+,-'lerini tartışmışlar.

Oraya yerleştirdiğin bağlantı Google.com bağlantısı. Bu bir .odt dosyası bu
arada. Doğrudan o bağlantıya koyabilirsen daha güzel olur. Çok uzun bir
bağlantı, ne olduğu anlaşılmıyor.

Kolay gelsin

--
Fatih Arslan