01.11.2011 11:06, Gökçen Eraslan yazmış:
Fatih Aşıcı wrote On 11/01/2011 10:43 AM:
31.10.2011 15:39, Fatih Arslan yazmış:
Şu an açık-kaynak camiası dünyasında "de-facto" çözüm budur. Farklı
çözümler,
arayüzler veya fikirleri olan lütfen Wiki'deki başlığa gerekli maddeleri
eklesin.

Oyum bundan yana. Merge request, patch review vs. gibi işler için mümkün
olduğunca mail listesini kullanalım.

Ya patch review demişken, aslında reviewboard da uygun değil mi o iş için?

Misal benim için çok önemli bir yama oluyor bir paket için (bir yerden
buluyorum ya da ben hazırlıyorum), paket de başkasında diyelim. Bu
durumda, hata kaydı açmak pek uygun olmayabiliyor çünkü yamayı görerek,
yorum yaparak üstünden geçmek gerekebiliyor.

Mesela, çomar'a, pisi'ye yapılan yamaları hep birlikte review
edebiliriz. Ya da ne bileyim stajyerler geldiğinde mesela manager'lara
yama yapıyorlar vs. Bu durumlarda reviewboard gibi yamayı masaya
yatırabileceğimiz araçlar faideli olur gibi geliy.

Reviewboard güzel bir şey. Git araçlarımız hazır olduğunda ona da bakalım bence.