On Monday 31 October 2011 11:11:01 Semen Cirit şunları yazmıştı:
>  Selamlar,
Selamlar,

Tüm tartışmaları okudum, çok gereksiz yere çok yanlış şeyleri tartıştığımızı
düşünüyorum. Bir git sunucusu kuralım, üzerine bir de gitweb/gitolite neyse
yeterli. Sanki milyonlarca geliştiricimiz varmış gibi yapmayalım.

Mükemmel olacağız derken iyi bile olamıyoruz.

Kendi geliştirdiğimiz proje sayısı, bu projelere katkı veren insan sayısı
belirli, daha fazlasını düşünürsek bir iş yapamıyoruz.

Benim oyum basit bir git sunucusuna, üzerine de sadece commitleri
görebileceğimiz bir gitweb yeterli. Git sunucusunu kolay yönetebilmek için de
gitolite kurabiliriz.

Lütfen artık daha fazla ne iyiydi, ne kötüydü, kim hangi renk don giyiyor
tartışmayalım. Eğer bundan yeterli verimi alamazsak başka bir yönteme geçeriz
ama bırakın da kendi deneyimlerimizi yaşayalım, başkalarınınkini değil.

--
Gökmen Göksel