02.11.2011 10:13, Gökmen Göksel yazmış:
On Wednesday 02 November 2011 10:03:59 Serdar Dalgıç şunları yazmıştı:
On Tuesday 01 November 2011 16:31:31 Metin Akdere wrote:
01-11-2011 11:06 tarihinde, Gökçen Eraslan yazdı:
Oyum bundan yana. Merge request, patch review vs. gibi işler için
mümkün olduğunca mail listesini kullanalım.

Patch review için ana geliştirici listesi yerine projelerin kendi mail
listelerini aktif olarak kulllanılması taraftarıyım ie. pisi-devel,
yali-devel. Diğer türlü takip edilmesi zor olur diye düşünüyorum.

Metin'e katılıyorum. projelerin kendi mail listelerinin olması, onlarla
ilgili konuların ilk o listelerde tartışılması, daha geneli
ilgilendiriyorsa tartışmanın geliştirici'ye taşınması, onun dışında patch,
review gibi konuların o listede dönmesi mantıklı.

Ya patch review demişken, aslında reviewboard da uygun değil mi o iş
için?

Bu noktada reviewboard'u ben de deskteliyore.

reviewboard sen negzel bi programımızsın ;)

Liste açmaya gerek yok bence, çok fazla geliştiricisi yok nasılsa projelerin.
Bunun yerine hemencecik bir reviewboard kursak, kendisine ait bir liste açsak
herşeyi reviewboard üzerinden götürsek filan. Pamir?

gelistirici arşivinde arama yapmak -özellikle tek bir projeyi takip eden bir geliştirici için- kolay değil. Gönderilen yamalar arasında pisi ile ilişkili olanları ayıklamak zorunda bırakıyoruz hem.

reviewboard da olsa mailler her projenin listesine gitmeli bence.