03-11-2011 11:14 tarihinde, Pamir Talazan yazdı:

> http://reviews.pardus.org.tr/

Öncelikle eline sağlık Pamir.

Büyük-küçük her değişiklikte yamayı güncelle, listeye at ile süreç
oldukça yavaş ilerliyor. Hali hazırda devam eden repodb yamasının
review'i için şu anda bile liste sakinlerini ufak tefek değişiklikler
için yamayı tekrar tekrar gönderermek rahatsız edici bir hissiyat
uyandırıyor bende.

pisi-devel listesini hala desteklemek ile beraber, sonuca bağlasak ve
projenin tartışmalarını/yamalarını artık oradan devam ettirsek diyorum.
İnsanlar ekstra filtre hackleri/sieve ile uğraşmadan, ilgilenen projenin
ilgili listesine üye olup, oradan izlesin diyorum. git ile kullanımı da
ayrı bir güzellik olacak.

--
Metin Akdere