Selam,

Paket güncelleme sürecinde iyileştirme yapmaya çalıştık (Bertan ve ben), belgenin son halini görebilirsiniz [1],

[1] http://cekirdek.pardus.org.tr/~semen/misc/build/html/guides/packaging/package_update_process.html

Bu duruma göre istisna olan durumlar için onay alınması gerekiyor. (ama ilgili zaman dilimi için istisna ise, örneğin alfa sürecinde yeni özellik, yeni paket eklemek bir istisna değilken, beta sürecin de birer istisna, belgede daha ayrıntılı şekilde bulabilirsiniz)

İstisna olan durumlar genel olarak:

- yeni paket ekleme
- yeni özellik ekleme
- bugfix dışında yeni özellikler de içeren sürüm arttırma (bunun daha ayrıntılı hali yine belgede bulunmakta)

Bunlar dışında genel sürece bakıldığında;

- Yapılan iş için bir hata kaydının bulunması
- Çalışılmaya başlandığında "ASSIGNED" olması (Yeni bugzilla'ya geçildiğinde "In Progress" olacak sanırım bunu eklemişlerdi)
- Devel'e commit edildiğinde "RESOLVED/FIXED" olarak işaretlenmesi
- Testing'e commit edildiğinde bir anahtar ile bunun belirtilmesi (merged olarak bıraktım, bilemiyorum daha iyisi bulunabilir) (Anahtarın commit ile verilebilmesini sanırım Mehmet eklemişti.) (diğer bir düşünce belki bir süre sonra olabilir, paket derlendiğinde buildfarm'ın otomatik olarak bu hatalara bir anahtar vermesi.)
- Testten geçtiğinde "VERIFIED/FIXED", geçmediğinde "REOPENED"
- Kararlı depoya alındığında "CLOSED/FIXED"

Yorumlarınız?

Kolay gelsin,

--
Semen Cirit