17-11-2011 14:34 tarihinde, Fatih Aşıcı yazdı:
17.11.2011 14:19, Kaan Özdinçer yazmış:
Author: kozdincer
Date: Thu Nov 17 14:19:20 2011
New Revision: 124992

Added:
    playground/review/server/monitor/cacti/files/default-pass.patch
Modified:
    playground/review/server/monitor/cacti/pspec.xml
Log:
Add a patch which change default password.
Böyle bir değişikliğe gerek yok bence. Projenin FAQ sayfasında default
parolanın "admin" olduğu yazıyor. Burayı (ve bunun gibi İnternet'te
yazan diğer belgeleri) okuyan sistem yöneticisini yanıltmaktan başka bir
işe yarayacağını sanmıyorum.
Admin parolasını deneyince olmadı sanmıştım. Parola yanlış hatası veriyor sandım.
Oysa, parolanı değiştir diyormuş :) Aldım geri.

--
Kaan Özdinçer -<kozdincer -£- pardus.org.tr>
http://kaan.ozdincer.com