16.02.2012 16:27, Fatih Arslan yazmış:

> Yeni eklenen epool yaması ABI'yi kırıyor. O yüzden güncellenen çekirdek
> paketinin son release'ine bağlı olmaları gerekiyor.

ABI kırılıyorsa kernel'e yeni bir version vermen gerekiyor. Daha önce
bunu konuşmuştuk. Version'a .1 gibi ek bir sürüm ekleyecektik.

> Ama şimdi düşündüm de bir sonraki çekirdek güncellemesi ile bağımlılık sorunu
> çıkabilir. Yani releaseFrom olması mantıklı gözüküyor bu haliyle.

releaseFrom da olmamalı. ABI kırıldığında yeniden derlenmesi gereken
paketleri elle seçmek zorunda kalacaksın. Modüllerin doğru kernel
sürümüyle derlendiğinden emin olmak için version= kullanılmalı.

release= kullanıldığında kernelde çıkan basit bir güvenlik yaması için
bile tüm modül paketleri güncelleniyor. Hatta binary olanlar (nvidia
modülleri vs.) anlamsız bir şekilde hiç değişmeden tekrar güncelleme
olarak çıkıyor.