Selamlar,

Özgür Yazılım ve Linux Günleri 2018 <http://ozguryazilimgunleri.org.tr/2018/>, 12-13 Mayıs 2018 tarihleri arasında Bilgi Üniversitesi, Santral Kampüsünde gerçekleşecek. Seminer, Toplantı, Kısa Bildiri ve Hızlı Konuşma Önerisi İçin Son Gün: 30 Nisan 2018 Pazartesi.

LibreOffice'le ilgili bir önerisi/planı olan var mı? Yoksa, bir şeyler planlasak nasıl olur? :)

(Bir stant açsak güzel olur diye düşünüyorum. Belki GNOME ile ortak. Bu arada OYLG web sitesindeki iletişim adresine bir e-posta attım bilgi almak için (10 gün önce) ama henüz bir cevap gelmedi.)

İyi çalışmalar.

--
*Muhammet Kara *
LibreOffice Certified Developer <https://www.libreoffice.org/get-help/professional-support/>

*TÜBİTAK ULAKBİM*
*Pardus Projesi <https://www.pardus.org.tr>*
Mustafa Kemal Mahallesi Dumlupınar Bulvarı
(Eskişehir Yolu 7. km) 2151. Cadde No:154
06510 Çankaya/ANKARA
T +90 312 298 9293