for me is to bother with errors :) it keeps the livecd spinning, improving the access times. (i think)
On 5/16/06, Luca Casagrande <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Hi to all! What is the service spind used for? Thanks Luca -- "E' molto più bello sapere qualcosa di tutto, che tutto di una cosa (Blaise Pascal)." jabber: [EMAIL PROTECTED] -- [EMAIL PROTECTED] mailing list
-- [EMAIL PROTECTED] mailing list
