Hi to all! The first relase of my livecd was very fine...it runs on most pc witouth problem. Now i'd like to add wireless card detection, but i don't know where start from; Thanks for all
Luca -- "E' molto più bello sapere qualcosa di tutto, che tutto di una cosa (Blaise Pascal)." jabber: [EMAIL PROTECTED] -- [EMAIL PROTECTED] mailing list
