Encara en proves, però sembla que me n'he sortit en montar un servidor per
mostrar els xml correctamet sense haver de passar-los a html per veure el
resultat dels mateixos. Falta el cron i el php per a actualitzar.

Dir que com que tinc ja un servidor a la mateixa ip, apache2, el apache el
faig còrrer al port 81. Si voleu mirar com queda
http://gentoo.majomo.com:81/doc/ca/

Responder a