Naar aanleiding van mijn artikel bij De Nieuwe
Reporter was ik maandag 14 januari 10 minuten in
de radio-uitzending van MM-magazine op Radio 1.
Het is een programma over media van de NCRV.

http://mm.ncrv.nl kondigde het aan als:

"Interactiviteit, het was hét thema voor de
kranten, de afgelopen jaren. Niet langer mocht
het eenrichtingsverkeer zijn, van de krant naar
de lezer. Nee, die lezer moest de gelegenheid
krijgen om zijn zegje te kunnen doen. Allemaal
leuk en aardig, maar wat levert dit nou eigenlijk
op, vroeg Reinder Rustema zich af, onderzoeker en
docent Media aan de Universiteit van Amsterdam.
Het antwoord op die vraag: bar weinig. Rustema
legt uit hoe hij tot die conclusie komt. De chef
van de internetredactie van het Algemeen Dagblad,
Bart van Oortmerssen, reageert."

Het fragment is deze week op genoemde website te
beluisteren vanaf 13 minuten en 30 seconden.

Een kopie staat op
http://reinder.rustema.nl/gepubliceerd/ncrv-mmmagazine14jan08.mp3

--
ReindeR