Am 26.08.2014 um 17:05 schrieb billn:
Am 26.08.2014 um 16:39 schrieb billn:
Hi, bilin,

I will build new Ubuntu packages for the Gimp Manual tonight.

https://launchpad.net/~otto-kesselgulasch/+archive/ubuntu/gimp

Be patient.

Cheers

Thorsten

Thanks! Let me know where to find it when it is built....

All you have to do is - after successful package builds - to add my PPA to your Ubuntu system:

Open a terminal and type

|sudo add-apt-repository ppa:otto-kesselgulasch/gimp
sudo apt-get update
sudo apt-get install gimp-help

http://www.webupd8.org/2014/08/gimp-2812-released-with-bug-fixes.html

It takes a while...

--
Lao-Tse sagt: Nichtstun ist besser, als mit viel Mühe nichts zu schaffen.
Und er sagt auch: Ich habe drei Schätze, die ich hüte und hege. Der eine ist