Hola,

El 04/05/07, Sílvia Miranda <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

Veig que ja has trobat un .deb, Quim... Jo el vaig trobar per
Ubuntuforums, però suposo que ara ja no cal que et passi l'adreça
exacta :)

Sílvia si me'l passes també ho posaré al wiki, per si de cas un falla. És
que no els he provat.

No hi has pujat cap fitxer, al wiki, oi? La gent s'ha de baixar
el .tar.gz directament de l'svn ?

Sí que he deixat un enllaç des del wiki per baixar la versió que vaig
compilar, està a la secció com puc provar el gimp 2.3 que hi ha sota la
secció com puc ajudar.

Jo he decidir formatar el portàtil i reinstal·lar-hi l'Ubuntu. Si no el
deixo pitjor del que està ara, espero poder instal·lar-hi el Gimp 2.3.

vols dir que et cal fer-ho ? és per culpa del gimp 2.3 ???

Per cert, a progress.gnome.org fa temps que hi ha el mòdul gimp-ruby per
fer [http://l10n.gnome.org/languages/ca/gnome-extras]. Si voleu, el puc
fer jo mateixa... També hi ha el gimp-tiny-fu a mitges (també me'n puc
encarregar).

Sí, i jo ara em miraré el gimp-gap que fa temps en Jordi Mas em va passar
unes traduccions.

Un altre que seria bo de provar de traduir és el gimpshop, una versió del
gimp que posa totes les finestres del gimp dins d'una única macro finestra,
de manera que sigui més fàcil de treballar per la gent que està massa
acostumada amb el windows

Quim

El dj 03 de 05 del 2007 a les 23:18 +0200, en/na Joaquim Perez va
escriure:

---

sílvia miranda

Bloc: http://silviamira.sytes.net